Bir Ömürdür Anneler Günü

By Anastasiya Shantanova - 11:37

 

Bilirsiniz, dünyadaki bütün anneler eşsizdir.
Benim annem de öyle. 
Bilmeyiz çoğu zaman sıradan anların değerini... Geçip gittiğinde zaman, azaldıkça avuçlarımızın içinde... 
İşte o zaman korkuyla doluyor yüreğimiz. Kaybetme korkusu belki de. 

Büyümüyormuş insan, annesi yaşadıkça. Öyle der benim annem. 

Hiçbir zaman büyümek istemedim o yüzden ben. Çocuk kalmak istiyorum sonsuza kadar. 
Lakin hayat bu, bu yüzden kadın olduğum için mutluyum. Bir gün ben de anne olacağım.
Öğreteceğim çocuğuma; nasıl sevileceğini, nasıl güveneceğini...  Tıpkı annem gibi.

Anne olmak... Ne kadar yüce.

Sarılın annenize. Sevin onu. Gösterin sevginizi. Teşekkür edin. Sizleri bu güne getirdiği için. Sizi sevdiği için. Anneniz olduğu için. 

Biricik annem... Her zaman yanımda yürüdüğün için, gerektiğinde arkamı kollayıp geleceğe uzanmamı sağladığın için, beni bu kadar çok sevdiğin ve bana güvendiğin için sana müteşekkirim anne. 
İyi ki varsın, bir Ömür senin olsun.
Anneler günün kutlu olsun. 

Ve biricik anneannem, 
Senin varlığın her zaman kalbimizde. Asıl senin anneler günün kutlu olsun.

 Daima, sevgiyle... İyi ki...





  • Share:

You Might Also Like

0 yorum


İletişime Geç !

Ad

E-posta *

Mesaj *